מאות מתנדבים לרגל ראש השנה בחסדי נעמי

מאות מתנדבים מחברות ענק בחסדי נעמי

במהלך חודש אלול, כחלק מההכנות לקראת חגי תשרי,  מגיעות קבוצות עובדים מחברות ענק במשק הישראלי להתנדבות משמעותית. בין חברות אלה, NVIDIA, IBM, נתיבי ישראל, אסותא ועוד.

הקבוצות שהגיעו תורמות מזמנן כדי לארוז סלי מזון מיוחדים לראש השנה. כל סל מזון כולל מגוון מוצרים חיוניים לארוחת החג, במטרה להבטיח שכל משפחה תוכל לחגוג את החג בכבוד.  

עובדי חברת NVIDIA

עובדי חברת NVIDIA, חברה מובילה עולמית בתחומי המחשוב המואץ והבינה המלאכותית, הגיעו לחסדי נעמי ותרמו מזמנם בהתנדבות באריזת למעלה מ-150 סלי מזון לרגל ראש השנה. חברת NVIDIA, עוסקת בתחומים כמו גרפיקה ממוחשבת ואינטליגנציה מלאכותית, רואה חשיבות במעורבות קהילתית, לכן הגיעו להתנדבות משמעותית בחסדי נעמי. 

 

עובדי החברה הגיעו למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב ושם ארזו את סלי המזון לראש השנה. סלי המזון מותאמים לחג, הם המכילים את מיטב סמני ראש השנה, ביניהם דבש, תמרים, דובשניות ומוצרים חיוניים נוספים להכנת ארוחת חג מכובדת.

סלי המזון שנארזו על ידי עובדי NVIDIA יצאו לחלוקה עוד באותו הערב, כאשר בזכות עבודת הצוות המדהימה שלהם, הצליחה חסדי נעמי לסייע למאות משפחות הזקוקות לעזרה. שיתוף הפעולה עם חברות כמו NVIDIA מדגיש את החשיבות של תרומה חברתית, ומסייע לעמותה להמשיך בפעילותה המבורכת.

עובדי אסותא השלום

 עובדי אסותא הגיעו פעם נוספת למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי להתנדבות משמעותית לקראת חגי תשרי. במהלך היום, הם ארזו סלי מזון מיוחדים לראש השנה, שכללו את כל סימני החג המסורתיים כמו דבש, תמרים ומוצרים נוספים שיבטיחו לכל משפחה ארוחת חג מכובדת.

זו אינה הפעם הראשונה שעובדי אסותא לוקחים חלק בפעילות ההתנדבות של חסדי נעמי, החזרה שלהם להתנדבות בחסדי נעמי מראה על החיבור בין העמותה לעובדי אסותא. 

עובדי חברת אלקטרה

עובדי חברת אלקטרה פאוור הגיעו לראשונה למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי ליום התנדבות משמעותי לקראת ראש השנה. אלקטרה פאוור, חברת אנרגיה מובילה בישראל, עוסקת בשיווק והפצת גז טבעי ותשתיות אנרגיה ברחבי הארץ. 

המתנדבים קיבלו הדרכה במקום על פעילות חסדי נעמי לרגל ראש שהנה ועל חשיבות סלי המזון שהעמותה מחלקת. הצוות שהגיע למחסן מאלקטרה פאוור החל מיד להכין סלי מזון באהבה ובתחושת שליחות. 

העובדים נהנו מאוד מהחוויה, והבטיחו לחזור ולהתנדב שוב בעתיד. אחת המתנדבות ציינה: "סלי המזון מאוד מכובדים, יש בהם מוצרים איכותיים שבאמת אפשר להכין מהם ארוחה טובה". בזכות ההתנדבות המסורה שלהם, הצליחה חסדי נעמי לסייע לעוד משפחות נזקקות לחגוג את ראש השנה בכבוד. 

צעירים דרך ארגון Onward Israel

קבוצת מתנדבים צעירים מהקצה השני של העולם- מאוסטרליה, ארצות הברית וקנדה הגיעה לחסדי נעמי במסגרת משלחת מיוחדת דרך ארגון Onward Israel. הצעירים, שהגיעו לישראל במטרה להתנדב ולהשפיע, בחרו לקחת חלק בפעילות ההתנדבות של חסדי נעמי לקראת ראש השנה.

המתנדבים ארזו סלי מזון ייחודיים לחג, מתוך תחושת שליחות עמוקה לסייע לאוכלוסיות מוחלשות. הם ציינו שההתנדבות בחסדי נעמי הייתה עבורם חוויה משמעותית ומרגשת, והם גאים להיות חלק מהמאמץ להעניק למשפחות נזקקות הזדמנות לחגוג את ראש השנה בכבוד ובשמחה.

חיילי וחיילות מג"ב

בין המתנדבים הרבים הגיעו גם חיילות וחיילים ממשמר הגבול (מג"ב) להתנדב במחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי, במסגרת ההכנות לחלוקת סלי מזון לראש השנה. החיילים לקחו חלק פעיל באריזת סלים מיוחדים לחג, אשר כללו דבש, תמרים ודובשניות לצד מוצרים חיוניים נוספים, במטרה להבטיח שמשפחות קשות יום, ניצולי שואה וקשישים עם קושי כלכלי יוכלו לחגוג את ראש השנה בצורה מכובדת וגם להם תהיה שנה מתוקה.

עובדי חברת IBM

גם עובדי חברת IBM, אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמובילות בעולם, הגיעו להתנדב במחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי לקראת ראש השנה. כחברה בינלאומית עם עשרות אלפי עובדים ברחבי העולם, IBM מחויבת לערכים של תרומה לקהילה ועשייה חברתית. במסגרת ההתנדבות, העובדים סייעו באריזת סלי מזון ייחודיים לחג, במטרה לסייע למשפחות נזקקות ולהבטיח שכולן יוכלו לחגוג את ראש השנה בכבוד.

העובדים ציינו את תחושת הסיפוק שלהם מכך שלקחו חלק בפעילות משמעותית, אריזת סלי מזון לראש השנה בחסדי נעמי. הם אמרו כמה חשובה העשייה של העמותה וכמה המוצרים שחסדי נעמי מחלקים הכרחיים עבור רבים. 

 

עובדי חברת פוינטר

עובדי חברת פוינטר, גם הם הגיעו לחסדי נעמי. פוינטר, אחת החברות המובילות בתחום מערכות המעקב והניהול לכלי רכב, הגיעו להתנדב במחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי לקראת ראש השנה. צוותים ממחלקת ההנדסה והשיווק, יחד עם סמנכ"לי המחלקות יניב ברוך (סמנכ"ל שיווק) ועודד בושמי (סמנכ"ל הנדסה), התגייסו למטרה החשובה של אריזת סלי מזון לחג.

במהלך ההתנדבות, צוותי פוינטר שיתפו פעולה והפגינו רוח קבוצתית, הם ארזו אלפי מוצרי מזון לסלי חג מכובדים. פעילותם המשותפת במחסן יצרה תחושת מחויבות עמוקה וסיפוק מההזדמנות לתרום למען החברה הישראלית לקראת החג.

עובדי חברת נתיבי ישראל

גם עובדי חברת נתיבי ישראל הגיעו לאחרונה למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי כדי לתרום מזמנם במסגרת ההכנות לקראת חגי תשרי. הצוותים שהגיעו כללו עובדים ממגוון מחלקות, אשר שיתפו פעולה באריזת סלי מזון לקראת ראש השנה, תוך שהם מסייעים בהכנת סלים הכוללים מוצרים מסורתיים לחג כמו דבש ותמרים.

העובדים הביעו את שביעות רצונם מההזדמנות לתרום לקהילה ולהיות חלק מפעילות חברתית משמעותית שעתידה לסייע למשפחות רבות לחגוג את החג בכבוד ובשמחה.

עובדי רשות המיסים בישראל

עובדי רשות המיסים בישראל הצטרפו גם הם לפעילות ההתנדבותית של חסדי נעמי, הם הגיעו לנקודת החלוקה בבת ים. במהלך ההתנדבות, העובדים לקחו חלק בחלוקת סלי מזון למשפחות נזקקות לרגל חגי תשרי, ותרמו מזמנם על מנת לוודא שכל משפחה תקבל את המוצרים הדרושים לה לחג. 

העובדים הביעו תחושת סיפוק וגאווה על כך שיכלו לסייע ישירות לאוכלוסיות נזקקות, ולהיות חלק מפעילות שמבטיחה חג שמח וכבוד למשפחות ברחבי העיר.

שוטרים מתחנת מוריה תלפיות, ירושלים

שוטרי תחנת מוריה תלפיות בירושלים הגיעו להתנדב בסניף הירושלמי של חסדי נעמי לקראת חגי תשרי. במסגרת ההתנדבות, השוטרים סייעו באריזת סלי מזון ייחודיים לראש השנה, אשר מיועדים לחלוקה למשפחות נזקקות.

השוטרים הביעו את מחויבותם לקהילה המקומית דרך הפעילות, והדגישו את תחושת הסיפוק מהאפשרות לתרום באופן אישי ולהיות חלק מעשייה חברתית משמעותית לקראת החג.

במהלך פרויקט ראש השנה של חסדי נעמי, מאות מתנדבים מכל רחבי הארץ הגיעו לתרום מזמנם ולהשתתף בעשייה המבורכת של אריזת סלי מזון לרגל החג. קבוצות של עובדים מעסקים, ארגונים, גופים ציבוריים, ואפילו משלחות מחו"ל, הצטרפו לעשייה החשובה , הגיעו להתנדבות וסייעו בהכנת סלים שיתנו למשפחות נזקקות הזדמנות לחגוג את ראש השנה בכבוד. 

ההירתמות המרגשת והנחישות של המתנדבים עזרו רבות להצלחת הפרויקט, אשר נועד לסייע לאלפי משפחות ברחבי ישראל ליהנות מחג שמח ומכובד.

חסדי נעמי מבקשים להודות מכל הלב למאות המתנדבים שתרמו מזמנם לפרויקט ראש השנה. בזכות מסירותכם ושיתוף הפעולה המרגש, הצליחו בחסדי נעמי לארוז ולהפיץ אלפי סלי מזון למשפחות נזקקות ברחבי הארץ, ולאפשר להן לחגוג את החג בכבוד ובשמחה. העשייה שלכם היא חלק בלתי נפרד מהצלחת הפרויקט ומהפיכת העולם למקום טוב יותר.

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן