שוטרי גבעתיים נרתמים לפרויקט "תיקמלא": מסייעים לילדים מעוטי יכולת לקראת שנת הלימודים

עמותת חסדי נעמי מפעילה את פרויקט 'תיקמלא' בתקופה זו לרגל פתיחת שנת הלימודים שקרבה. תחנת משטרת גבעתיים של מרחב דן בהובלת השוטרים הקהילתיים לקחו חלק בפרויקט המיוחד, שמטרתו לחלק ילקוטים וציוד חדש לילדים ממשפחות קשות יום. בפעילות מבורכת זו השתתפו יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן, לצד שוטרים ומפקדים מתחנת גבעתיים ורב מחוז ת"א- רפ"ק אליהו קב.

הפרויקט, יוצא לדרך זו השנה ה-11 ברציפות, זכה השנה לתמיכה מיוחדת מצד תחנת המשטרה המקומית. באירוע שהתקיים בתחנה המשטרה בגבעתיים.  את היוזמה המבורכת הוביל טל אזולאי, שוטר קהילתי מסור מהתחנה. "זו הזדמנות עבורנו להראות שאנחנו כאן לא רק לאכוף את החוק, אלא גם לתמוך בקהילה שלנו," אמר אזולאי. "כשראיתי את הצורך, ידעתי שאנחנו חייבים להירתם למשימה."

השנה יש עלייה בכמות המשפחות שפונות על מנת לקבל סיוע זה,  משפחות רבות נפגעו המלחמת חרבות ברזל שהשפיעה על רבים בישראל . פרוייקט "תיקמלא" נולד בעקבות סיפורו האישי של יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן שגדל בעוני רב. כתלמיד בעצמו לא היו לו ציוד ואמצעים בסיסיים. " הלכתי עם שקית ניילון" הוא מספר. 

לאירוע המיוחד שיזם טל, הגיע רפ"ק הרב אליהו קב, רב משטרת ישראל מחוז ת"א ובירך את יו"ר 'חסדי נעמי' שהגיע לפעילות במשטרת גבעתיים. 

הפעילות החשובה של עמותת חסדי נעמי מסייעת לרבים, טונות המזון שמחלקים והסיוע הכללי שמעניקים למעוטי היכולת נראה בכל פעולה של העמותה. 

משה כהן, מנכ"ל עמותת חסדי נעמי, הדגיש את חשיבות הפרויקט: "בעולם שבו פערים חברתיים-כלכליים הולכים ומתרחבים, 'תיקמלא' מהווה צעד משמעותי לשוויון הזדמנויות. ציוד חדש ואיכותי מעניק לילדים תחושת גאווה, ביטחון עצמי, והתחדשות. זה לא רק תיק – זו השקעה בעתיד של ילדינו."

"כשילד כותב 'עכשיו אני מתרגש לחזור לבית הספר', הלב מתרחב," סיכם כהן. "זו התמורה האמיתית לעמלנו."

עם סיום האירוע, נותרה תחושה חזקה של סיפוק ותקווה. הודות לפרויקט "תיקמלא" ולמסירותם של שוטרי גבעתיים, ילדים רבים יתחילו את שנת הלימודים הקרובה מצוידים כראוי, ועם חיוך גדול על פניהם. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן