פרויקט תיקמלא יוצא לדרך

פרויקט חזרה לבית הספר של חסדי נעמי

עם סיום שנת הלימודים בתשפ"ד, עמותת חסדי נעמי יוצאת לדרך עם פרויקט "תיקמלא". היוזמה המבורכת  נועדה כדי להעניק ציוד חיוני ללימודים בבית הספר לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. פרויקט זה שם לעצמו למטרה להבטיח שכל ילד, ללא קשר לרקע הכלכלי ממנו הוא מגיע, יוכל להתחיל את שנת הלימודים עם חיוך רחב ותיק מלא בציוד.

חשיבות פרויקט חזרה ללימודים

פרויקט חזרה ללימודים של העמותה קם בעקבות סיפורו האישי של הרב יוסף כהן, יו"ר העמותה. הוא מספר כשהיה ילד נאלץ להגיע ללימודים עם שקית ניילון וכריך עם מרגרינה בלבד. הרב יוסף כהן זוכר עד היום את הקושי שלו כילד ללמוד בעקבות המצב הכלכלי הקשה של המשפחה. 

המחירים הגבוהים של ציוד לימודי מהוות נטל כבד על הורים רבים. הם נאלצים על קניית ציוד איכותי לילד שלהן ולכן, המיזם מסייע להורים לדעת שילדיהם יגיעו עם הציוד הנדרש לשנת הלימודים, והילד שלהם יפתח את שנת לימודים תשפ"ה עם חיוך רחב.

חסדי נעמי רואה בפרויקט זה יוזמה שנותנת שוויון הזדמנויות לילדים עם רקע כלכלי קשה. בעולם שבו פערים חברתיים-כלכליים הולכים ומתרחבים, פרויקט "תיקמלא" הוא צעד משמעותי להעניק לכל ילד הזדמנות שווה. כל ילד ראוי לפתוח את שנת הלימודים עם ציוד חדש ולהרגיש שווה בין שווים. 

ציוד חדש ואיכותי מעניק לילדים תחושת גאווה, בטחון עצמי והרגשה של התחדשות בתחילת השנה. זו הרגשה משמעותית עבורם שיכולה להיות להם למוטיבציה ולהשפיע לחיוב על הישגיהם הלימודיים והחברתיים.

תכולת 'תיקמלא'

בפרויקט החזרה ללימודים של חסדי נעמי מחלקים ציוד רב עבור תלמידים בבית הספר. המוצר העיקרי הוא הילקוט, תיק גב איכותי עבור בית הספר. חסדי נעמי רוכשים מגוון רחב מאוד של ילקוטים על מנת שכל תלמידה או תלמידה יוכלו לבחור את התיק שרוצים לשנת הלימודים. 

בתוך התיק ישנם עוד מוצרים רבים, ביניהם קלמר חדש עם מוצרי כתיבה שונים: עפרונות, טושים, ועטים צבעוניים, ישנם גם מחק, מחדד סרגל ועוד.  בנוסף יש בתיק מחברות שורה ומשבצת בצבעים שונים עבור המקצועות השונים. 

חסדי נעמי רוצים לשמחים ילדים שיתחילו את שנת הלימודים עם חיוך!

 

איך אתם יכולים לעזור?

פרויקט 'תיקמלא' של חסדי נעמי מצליח לסייע לרבים בזכות התמיכה הרבה של הציבור.

כדי שהעמותה תמשיך לסייע לרבים גם השנה היא צריכה את התמיכה. ישנן מספר אפשרויות לתמוך ולסייע לפעילות הפרויקט.

בין האפשרויות, תרומה כספית. כל סכום, קטן כגדול, יסייע ברכישת ציוד נוסף ובהרחבת מעגל הילדים הנתמכים. לתרומה ניתן ללחוץ כאן. 

ישנה אפשרות להתנדב, לקחת חלק לסייע באריזת התיקים וחלוקת הציוד. זו הזדמנות נפלאה לחוות את השפעת הפרויקט באופן ישיר.

דרך נהדרת נוספת לעזור לפרויקט היא להפיץ ולעלות את המודעות לפרויקט החשוב. שתפו את המידע על הפרויקט ברשתות החברתיות וברב החברים והמשפחה.

כל עזרה מבורכת ומסייעת לחסדי נעמי לתמוך בעוד ילד ממשפחה קשת יום ולעלות לילד חיוך. 

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
מתחילים את השנה עם תיקמלא
הסעות חינם לקשישים וניצולי שואה
כריך לכל תלמיד
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
דילוג לתוכן