מסיבת פורים מרגשת לחיילי צה"ל

חג פורים מרגש בבסיס שורה

במהלך ימי החורף הקרים חסדי נעמי מפעילים את פרויקט החורף. במהלכו מחלקים ערכות וציוד חימום לקשישים ונזקקים. השנה העמותה החליטה לסייע ולחמם את גופן וליבם של החיילים. 

הרעיון למסיבת פורים עבור חיילי בסיס שורה נולד כשצוות העמותה חילק ערכות חורף לחיילים בבסיס. 

ב-7 באוקטובר ובשבועות שלאחר מכן, הם חוו את הזוועה בעיניהם ובליבם.
בסיס שורה, מטפל בנופלי הקרבות. בסיס זה מבצע בדיקות רבות, כולל בדיקות דנ"א, כדי לוודא את זהותם. שורה היא המתקן הגדול ביותר מסוגו במזרח התיכון. 

מסיבת פורים

החיילים היו נלהבים מהרעיון לחגוג איתנו את פורים, עם מוזיקה וסעודה טובה. הבאנו להם ארוחה טובה, עם לחם, משקאות, סלטים מגוונים, יריכי עוף, שניצלים, פרגיות עם תוספות שונות וקינוח. וכמובן מגשים של פירות יבשים לנשנש, כי זה כל כך מרגיע.

חסידים מברסלב הגיעו עם משאית ומערכת הגברה כדי להנעים את האווירה ולרקוד עם החיילים. הרב יוסף כהן, נשיא ומייסד "חסדי נעמי", התעקש להגיע, לאחר ארבע שעות ארוכות ומתישות של דיאליזה בבית החולים. העייפות הייתה ניכרת עליו, אך הוא התעקש לקום לפני כל חייל.

הוא חילק להם "משלוחי מנות" שהכילו מצרכים להכנת ארוחה אמיתית ומזינה, ממש כמו שקיבלו גם קשישים וניצולי שואה במסגרת המבצע הגדול של חסדי נעמי. המשלוחים הללו ארוזים על ידי דיירי "פרוטאה וילג'", קשישים שעבדו ללא הפסקה ובאהבה רבה כדי להביא שמחה ללב החיילים, הקשישים והניצולים. הקשישים הציגו מעורבות רבה והשקיעו מאמץ עצום בהכנת המשלוחים המזינים הללו.

זו הייתה חגיגה נפלאה, עם הרבה אחדות, שמחה ותקווה לעתיד. החיילים הודו לנו מקרב לב על החגיגה המיוחדת הזו, בתקופה כה סוערת לעמנו.

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
גיוס חירום לחלוקת חבילות מזון לניצולי שואה וקשישים נזקקים
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
כריך לכל תלמיד
דילוג לתוכן