פעילות ענפה בחסדי נעמי לרגל חג פסח תשפד

חסדי נעמי בהכנות לפסח תשפד

כמדי שנה, מיד לאחר פורים, חסדי נעמי יוצאת למבצע הגדול שלה לקראת פסח. כדי להבטיח חג שמח ומזין לעשרות אלפי נתמכיה, העמותה מחלקת סלי מזון עם מוצרים כשרים לחג. השנה, בנוסף לקשישים, ניצולי שואה ומשפחות קשות יום, העמותה לוקחת תחת חסותה גם חיילים בודדים. 

אריזת סלי מזון

לקראת חג הפסח, עמותת חסדי נעמי נערכת לפעילות ענפה במטרה להבטיח חג שמח ומזין לעשרות אלפי הנתמכים של העמותה ביניהם ניצולי שואה, קשישים ומשפחות נזקקות. במרכז הפעילות עומדת הכנת והפצה של סלי מזון כשרים לפסח, הכוללים את כל המוצרים הבסיסיים לחג.

מאות מתנדבים ברחבי הארץ פועלים במרץ לאיסוף ואריזת אלפי סלי המזון, שיחולקו לרגל החג למשפחות קשות יום, קשישים וניצולי שואה.

המסחן הלוגיסטי של חסדי נעמי הושכר ואליו הגיעו מגוון רחב של מוצרים על מנת לארוז לסלי מזון. קבוצות מתנדבים נפלאות יגיעו למקום ויכינו חבילות מזון כשרות לפסח שיחולקו לקשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות.

"חגים הם זמן משפחתי ואנו דואגים שגם משפחות מצוקה יוכלו לחגוג את הפסח כראוי עם מצרכים בסיסיים," אמר הרב יוסף כהן, מייסד ויו"ר העמותה.

חלוקת סלי מזון

חסדי נעמי מחלקת את סלי המזון דרך נקודות החלוקה שלה שפרוסות ברחבי הארץ. לחסדי נעמי 25 נקודות חלוקה רבות מנתיבות ועד טבריה. 

העמותה גם דואגת לרכז חלוקות ייעודיות לקשישים וניצולי שואה המתקשים לצאת מעירם או להרים סלי מזון כבדים. חסדי נעמי עורכת מידי שנה בפסח חלוקות של חבילות מזון מרוכזות עבור קשישים וניצולי שואה, גם שהנה בפסח תשפד חסדי נעמי תערוך חלוקות כאלה. 

ישנם גם מקרים בהם מתנדבי בעמותה מגיעים עד לפתח ביתם של הנתמכים. משאירים שם את הסל או נכנסים לדירה לשוחח קצת עם קשיש בודד, על פי רצונם ובקשתם. 

לא בודדים בערב חג פסח תשפד

לעמותת חסדי נעמי עמותת בת, לב נעמי, היא מפעילה פרויקט מיוחד עבור חיילים בודדים. 

בזכות הפרויקט המיוחד של לב נעמי עשרות ניצולי שואה ערכו ליל סדר ביחד, ולא לבד בביתם. הם התאספו, עשרות ניצולי שואה וקשישים בודדים בבית מלון לציין ביחד את ערב ליל הסדר. בפסח תשפ"ג אף הצטרפו מספר חיילים בודדים שנהנו לערוך את ליל הסדר במחיצתם של ניצולי שואה. החיבור בין הדור הבוגר ולדור הצעיר היה מדהים וכה משמעותי עבור הדורות. 

השנה בעקבות המצב של המדינה יצטרפו ניצולי שואה לחיילים הבודדים, עשרות חיילים בודדים יוזמנו לערוך את ליל הסדר בבית מלון יוקרתי בירושלים. יחד, הדור המבוגר והדור הצעיר יחגגו את ערב פסח תשפד.  

 

לב נעמי וחסדי נעמי מזמינים אותכם לתמוך בפרויקטים השונים של העמותה ולתרום לפרויקט אליו התחברתם. בואו לקרוא עוד על הגיוסים של חסדי נעמי בלחיצה כאן

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
הפסח לא משאירים אף משפחה נזקקת, קשיש או ניצול שואה בלי אוכל לחג
ליל הסדר באירוח מלא בבית מלון לניצולי שואה וקשישים בודדים ❤️
מחבקים את תושבי הדרום
דילוג לתוכן