לפני החתונה עוצרים בחסדי נעמי

חתנים מתנדבים בחסדי נעמי

בזמן שרוב החתנים מתכוננים לערב המרגש שלהם בדרכים מסורתיות, ישנם כאלה שבוחרים להתחיל את יום חתונתם במעשה חסד. שני חתנים צעירים, רואי דוידי ועידו נתנאל, החליטו להתנדב בעמותת חסדי נעמי-סניף ירושלים בבוקר היום החגיגי, ובכך להעניק משמעות גדולה יותר ליום המרגש.

עידו נתנאל, בן 25, בחר להתנדב בחסדי נעמי בבוקר יום החתונה שלו עם בחירת ליבו תמר. "ביום החתונה החתן והכלה הם כמו מלך ומלכה, זה יום שכל התפילות נענות, יום שנותן כיוון לחיים ואני מחפש חיים של חסד ונתינה. תמר היא אישה של חסד." אומר עידו. עבורו ההתנדבות בחסדי נעמי הייתה דרך משמעותית לפתוח את היום המיוחד שלו, הוא מספר שההתנדבות הייתה הרגע הכיף ביותר באותו היום. 

גם רואי דוידי, בן 23, הגיע לסניף חסדי נעמי בירושלים יחד עם שלושה חברים להתנדבות משמעותית, הם סייעו לארוז סלי מזון למשפחות קשות יום, ניצולי שואה וקשישים נזקקים. רואי, מספר שבחר להתנדב דווקא בחסדי נעמי כי העמותה עוסקת בסיוע עם מוצרי מזון והוא רואה במזון מצרך בסיסי ביותר. לדעתו, חסדי נעמי מגשימה ערכים חשובים של עזרה לזולת בעזרת סיוע במזון. רואי שמח מאוד לקבלת הפנים החמה מצוות חסדי נעמי בסניף ירושלים. החתן המיועד נהנה מחוויה של התנדבות משמעותית, מספקת ומעצימה.  

שני החתנים מדגישים את החשיבות של נתינה והתנדבות, במיוחד בתקופה מאתגרת זו. "חסד צריך להפיץ, זה מדבק," אומר עידו. רואי מוסיף, "מרובה המשותף על המובדל, המאחד על המפריד."

ישנם אנשים אשר בוחרים לעשות למען החברה גם בימים המיוחדים, המרגשים והאישיים שלהם. כל התנדבות היא משמעותית וחשובה, חסדי נעמי מפעילים מערך שלם של מתנדבים מוערכים שמסייעים רבות לפעילות העמותה ובעיקר לנתמכים של חסדי נעמי. 

לעוד מידע על התנדבות משמעותית בחסדי נעמי לחצו כאן

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן