אליהו (ללו) לאב שזכה לכינוי ה'באנר האנושי' מקמפיין במהלך ימי החנוכה את ה'פסטיבכי' – פסטיבל הכאב והמחסור של 800,000 הילדים הרעבים בישראל.
הקמפיין הייחודי אותו השיקה עמותת "חסדי נעמי" מעלה את מצוקתם של אלפי הילדים בישראל החיים מתחת לקו העוני, ובמקום חגיגות ה'פסטיגל' ופסטיבל 'שירי הילדים', הם ישתתפו ב'פסטיבכי' סאגת הכאב והמחסור המתמשך גם בימי החנוכה.
במסגרת קמפיין ההתרמה, פנתה העמותה לאליהו לאב (27) סטודנט בבירה שהתפרסם במיזם הפרסומי המקורי שהגה ופיתח, 'באנר אנושי', קמפיין המתבצע על גבי הדפסי החולצות איתם מסתובב אליהו במהלך היום כולו. אליהו מגבה את פעילותו ברשתות החברתיות 'פייסבוק', 'טוויטר' ו'מיספייס', ומעלה סרטונים ומסרים בבלוג האישי שלו, הזוכה לפופולאריות ולחשיפה רבה.
כאמור, בימי החג צפוי ה'באנר האנושי' להסתובב בסמוך לבמות החג רגע לפני ההסתערות של כוכבי הילדים השונים, ולהסתער על הרשתות החברתיות במטרה לעורר את המודעות למצוקה הילדים בישראל, ולהעניק יד תומכת למשפחות נזקקות, ואלפי ילדים שאין להם.
ב'חסדי נעמי' מסבירים, כי נתוני דו"ח העוני שפורסמו בחודש שעבר לפיהם כל ילד שלישי בישראל עני, אינם מותירים מקום לשאננות. דווקא בחג הילדים הכרזנו על 'פסטיבכי', כי את הפסטיבל הזה דווקא, כולנו חייבים להפסיק.
לתרומות חייגו למוקד חסדי נעמי: 03-6777777 או באתר: www.neomi.org.il