אירוע חלוקת ילקוטים וציוד לבית הספר בבית שמש

חלוקת ילקוטים לילדי בית שמש

צוות חסדי נעמי ערכו אירוע חלוקה מכובד בעיר בבית שמש, במסגרתו חולקו אלפי מוצרי בסיס  לבית הספר. ילקוטים עם מחברות, קלמרים, כלי כתיבה, צבעים ועוד חולקו לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת. האירוע, שנערך כחלק מפרויקט "תיקמלא" של עמותת חסדי נעמי, סימן את תחילת ההיערכות לשנת הלימודים תשפ"ה.

את האירוע המיוחד שנערך במרכז הנוער רביצקי, כיבדו בנכחותם הרב יוסף כהן – יו"ר ארגון חסדי נעמי, הרב משה כהן- מנכ"ל העמותה, שמואל גרינברג- ראש עיריית בית שמש, מר יצחק אלמליח -מ"מ ראש העיר וממונה על החינוך, משה שטרית -המשנה לרה"ע  ויוסי גמליאל מנהל מחלקת נוער, אסף טפירו- קב"ס נוער בעירייה שארגן את האירוע ע"ש אימו אסתר, זכרונה לברכה שהייתה אישה של חסד שתרמה רבות לתושבי בית שמש, וטובה דוד קבסית.

האירוע היה  מרגש עבור הנוכחים, הילדים הגיעו ובחרו מתוך המגוון הרחב את הילקוט אותו רוצים לבית הספר. חשיבות החלוקה זה שהילדים ירגישו שווים בין שווים ויתחילו את השנה עם ציוד חדש כמו חבריהם לספסל הלימודים. גם ההורים התרגשו לקבל את הסיוע המשמעותי לרגל תחילת הלימודים מה שהוריד מעמסה מליבם, צוות העמותה נהנה לראות את המשפחות נושמות לרווחה ואת הילדים מחייכים.

רוצים להיות מעודכנים תמיד בכל פעילויות החסד?!

נהניתם?! שתפו...

WhatsApp
Facebook
Email
Twitter
LinkedIn
Print
עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן