מאות מתנדבים בחסדי נעמי לרגל ראש השנה

במהלך חודש אלול, כחלק מההכנות לקראת חגי תשרי, נרשמת פעילות מוגברת במחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי . מידי יום מגיעות קבוצות מתנדבים, אשר תורמות מזמנן לארוז סלי מזון מיוחדים לראש השנה. כל סל מזון כולל מגוון מוצרים חיוניים לארוחת החג, במטרה להבטיח שגם המתמודדים עם קושי כלכלי רב יחגגו את החג בכבוד. 

עובדי NVIDIA בהתנדבות משמעותית בחסדי נעמי

עובדי חברת NVIDIA הגיעו למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי במסגרת יום התנדבות מיוחד. במהלך היום, העובדים ארזו מעל ל-150 סלי מזון ייחודיים לראש השנה, המכילים את מיטב המוצרים המסורתיים לחג, ביניהם דבש, תמרים, דובשניות ומוצרים חיוניים נוספים לארוחת החג. פעילותם הייתה חלק מהמאמץ להבטיח שכל משפחה תוכל לחגוג את ראש השנה בכבוד ובשמחה.

סלי המזון שנארזו על ידי עובדי NVIDIA יצאו לחלוקה עוד באותו הערב, כאשר בזכות עבודת הצוות המהירה והמסורה שלהם, הצליחה חסדי נעמי לסייע לעוד עשרות משפחות הזקוקות לעזרה. שיתוף הפעולה עם חברות כמו NVIDIA מדגיש את החשיבות של תרומה חברתית, ומסייע לעמותה להמשיך בפעילותה המבורכת למען הקהילה.

עובדי אסותא הגיעו בפעם נוספת להתנדבות בחסדי נעמי

 עובדי אסותא הגיעו למחסן הלוגיסטי של חסדי נעמי בתל אביב להתנדבות משמעותית לקראת חגי תשרי. במהלך היום, הם ארזו סלי מזון מיוחדים לראש השנה, שכללו את כל סימני החג ועוד מוצרים רבים חשובים. הם ארזו את המוצרים בקפידה כך ששום מוצר לא ייהרס, וכל אדם יזכה לקבל סל מזון מכובד. 

זו אינה הפעם הראשונה שעובדי אסותא לוקחים חלק בפעילות ההתנדבות של חסדי נעמי, החזרה שלהם מראה על המחויבות לעשייה החברתית. ההתנדבות החוזרת של עובדי אסותא משקפת את הקשר העמוק שנוצר בין החברה לעמותה, ואת הרצון להמשיך לתרום ולסייע למשפחות נזקקות בתקופות החשובות של השנה.

עושים שנה טובה- סלי מזון לראש השנה
הצטרפו עכשיו לקרן להצלת הקשישים
סיוע עם חבילות מזון למשפחות המפונות מקווי העימות
דילוג לתוכן